در این مقاله سعی می‌شود نگاهی اجمالی به نوسازی کابین آسانسور قدیمی در محل بنماییم امید که مفید باشد.

امروزه در شهرهای بزرگ شاهد آسانسورهایی هستیم که از نظر ظاهری بسیار نامناسب می باشند (بدنه های آسیب دیده، کفپوش های از بین رفته، سیستم تهویه نامطلوب، کلیدهای خراب و قدیمی و غیره…). بصورت ناخداگاه مسافر وقتی سوار این آسانسورها می‌شود احساس ناامنی میکند هرچند شاید این آسانسورها از نظر فنی سالم باشند ولی بعلت اینکه ظاهر آسانسور فرسوده است این حس به مسافر القا میشود.

زیبایی آسانسور مهم است

حال این سوال مطرح می‌شود که راه چاره چیست؟ آیا می‌شود بدون اینکه اطاقک آسانسور را عوض کرد دکوراسیون این آسانسورها رو نوسازی نمود؟

امروزه با ورود استیل های دکوراتیو (رنگی) به بازار ایران و تنوع زیاد میتوان برای تمامی سلیقه ها موردی را پیدا در قدیم ما استیل را با رنگ نقره ای می‌شناختیم و امروزه استیل هایی با رنگ های طلایی – مسی – دودی – رزگلد و رنگ‌های متنوع دیگری وجود دارد که کار طراحی را ساده کرده اند و بطور کلی برای هر سلیقه موردی یافت می‌شود.

آسانسور نگین ساختمان شماست

زیبایی کابین آسانسور در یک مجتمع ساختمانی بسیار مهم است، یک آسانسور شیک و زیبا بعلاوه اینکه باعث رضایت ساکنین مجتمع می شود در زمینه فروش و رهن اجاره یک ملک بسیار تاثیر گذار است بطور کلی یک آسانسور زیبا در بالا بردن ارزش ملک نقش بالایی دارد. بعلت اینکه در این نوسازی ها برای مشاعات ساختمان همه ساکنین در پرداخت هزینه ها مشاکرت دارند سهم هر واحد بسیار اندک است.

شرکت استیل کاران

شرکت استیل کاران

شرکت استیل کاران از سال ١٣٨٠ با راه اندازی یکی از مجهزترین کارگاه های فراوری استیل با کادری مجرب و اموزش دیده در تهران شروع به فعالیت نموده و در طول این سالها هزاران پروژه موفق را اجرا نموده. ما در گروه استیل کاران رضایت کارفرما در پروژه های خود را سرلوحه قرار داده ایم.

شرکت استیل کاران

یک پروژه تزیینات و بازسازی کابین آسانسور شامل چه مواردی می باشد؟

تعویض کف -تعویض بدنه ها-تعویض سقف و نورپردازی-تعویض سیستم تهویه-تعویض دستگیره-ایینه-تعویض صفحه کلیدها و موارد دیگر

شرکت استیل کاران

یک پروژه تزیینات و نوسازی کابین آسانسور چه مقدار زمان می‌برد؟

بیشتر یک پروژه نوسازی در کارگاه انجام می‌شود به این صورت که بعد از عقد قرارداد استیل های انتخاب شده در کارگاه فراوری شده سنگ و سقف نسبت به کابین خم و برش میشوند و بعد از بسته بندی مناسب به محل پروژه ارسال میگردد این پروسه ٣ تا ۴ روز زمان می برد بعد از ارسال متریال همکاران ما بدنه قدیمی کابین آسانسور را جدا می کنند و طول ١ روز دکوراسیون جدید را نصب می کنند پس به این صورت یک پروژه تزیینات کابین آسانسور ۴ الی ۵ روز زمان میبرد که ١ روز آن در محل پروژه می باشد.