جلسه رونمایی و ارائه سامانه آسانه برگزار گردید.

   جلسه مشترک سندیکا و نمایندگان استاندارد و سازمان صنایع در روز شنبه مورخ ۹۶/۰۲/۰۲ راس ساعت ۱۵ درمحل دفتر سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با حضورتعدادی از اعضای هیئت مدیره سندیکا جناب آقایان نیازی ، عرب زاده ، الهی و یوسفی و تعدادی از کارگروه طرح سامانه آسانه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای یوسفی ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین در جلسه کلیات طرح سامانه آسانه را برای نمایندگان دو سازمان اداره استاندارد و سازمان صنایع تشریح نمودند در ادامه جناب آقای نیازی نتایج جلسه قبلی کارگروه که با اعضای محترم شورای شهر برگزار گردیده بود را برای حاضران قرائت نمودند.

نمایندگان سازمان صنایع و استاندارد سوالاتی را در این خصوص مطرح که اعضای کار گروه طرح سامانه آسانه جناب آقایان رمضانی و مومنی و فغاندهر و اعضای هیئت مدیره به این سوالات پاسخ دادند.در ادامه جلسه نرم افزار سامانه اسانه ارائه و نمایش داده شد در انتهای جلسه ضمن دستیابی به توافقات جدید و همکاری های فی ما بین سازمان صنایع و سندیکا ادامه جلسه به هفته بعد موکول گردید.

  • سامانه آسانه یک سامانه در حال طراحی است، که برای برون رفت از معضلات پیش روی صنعت آسانسور مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از جمله مزایای این سامانه می توان به، ثبت  اطلاعات  کارفرما  در سامانه، نظارت سندیکا بر پروژه ها، ثبت شکایات و رسیدگی به این شکایات از طرف سندیکا، تهیه شناسنامه آسانسور از طریق سامانه و همچنین کد قابل پیگیری برای هر قرارداد (کلیه قراردادها دارای کد رهگیری می باشند و از طریق سامانه قابل پیگیری هستند) اشاره کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته به آدرس www.iseei.net مراجعه فرمایید.